Kam chodí spát můj chlapeček ?

10. 11. 2008 23:12:45
Seděli jsme na břehu a pozorovali kola co dělají na vodě kamínky. Opodál na loďce podřimoval děda Procházka, co ho tu občas potkáváme, já a můj chlapeček co se mi za pár týdnů narodí. Když nic nechytí, cestou domů se staví v obchodě a nikdy nepřijde domů s prázdnou. Navečer, když se ochladilo a po vodě začala táhnout mlha, jsme se vraceli domů.

V poslední době mívám děsivý sny. Zdálo se mi že jsem v tmavý kobce plný špinavejch lidí. Každou chvíli odsud někoho odvedou, a už se nikdy nevrátí. Nakonec jsme zůstali sami s malým klukem. Vyprávěla jsem mu pohádky, povídali jsme si. Vůbec nevím jak dlouho jsme byli zavřený. Dny, týdny...? Za co? Začal mi říkat maminko.

Ten sen se několikrát opakoval. Doktorka říkala, že je to v těhotenství normální, časem to odezní. Petr nebýval občas doma, a mě to moc chybělo. Potřebovala jsem ho cítit vedle sebe. Měl hodně práce, chápala jsem to. Věděla jsem že nás oba miluje.

V noci se mi zase zdálo o vězení, i ten klučina tam byl. Odvádějí nás po kluzkých schodech. Padám, voják do mě kope, klučina mě hladí, voják ho postrkává dopředu. Najednou si přeju vidět ty okovaný dveře zevnitř. Bylo nám tam líp. Stojíme v potrhaných šatech venku v dešti, přijíždí kočár, klučinu nakládají, já chci za ním, strhávají mě ze schůdků.
Křičím ze spaní. Petr mě hladí. Usínám.

Termín porodu se blíží. Prosadila jsem si, že maličkýmu uděláme pokoj v horním patře. Petr to tam moc hezky upravil.

Bylo 1. listopadu dopoledne. Probudila jsem se na sále. Maminko, vaše děťátko.... je nám to moc líto.

Nechci nikoho vidět.

Po dvou dnech jsem konečně usnula. Vracejí se mi moje děsivý sny. Nakládají mě do kočáru a odvážejí. Bráním se, nechci, křičím! Copak mě nikdo neslyší? Kočár zastavil, dvířka se otevírají, slyším dětský smích. Svítí sluníčko, na louce si hrají děti. Spousty dětí. Odněkud přibíhá klučina z mých temných snů. Je starší než ostatní. Usmívá se a bere mě za ruku. Nebuď smutná maminko, já jsem neumřel. Starám se tu o děti co mají přijít na svět. Podívej, támhle mám brášky, ukazuje směrem k hloučku.

Uplynulo několik let. Dneska už se naším domem rozléhá dětský křik, narodili se nám dva báječný kluci. Když se blíží podzim, a odněkud se vynoří smutek, vzpomenu si na ten sen a usměju se protože už vím, kam chodí spát můj chlapeček.

Autor: Stanislav Lelek | pondělí 10.11.2008 23:12 | karma článku: 28.27 | přečteno: 2482x

Další články blogera

Stanislav Lelek

Marcela

Užívej života, dokud můžeš, slýchával Petr od Marcely každý den. Zvykl si na to, ale stejně ho tím štvala. Začala s tím poté, co přežila tu strašlivou bouračku, o které se v televizi mluvilo ještě tři neděle.

30.1.2022 v 14:25 | Karma článku: 9.37 | Přečteno: 607 | Diskuse

Stanislav Lelek

Takhle my si žijeme

Na policii si dlouho nepobyli, protože se s každým znali. Odešli s výstrahou, že napříště už by mohli sedět.

27.1.2022 v 11:39 | Karma článku: 20.23 | Přečteno: 597 | Diskuse

Stanislav Lelek

Bude třetí světová?

V poslední době se v souvislosti s napětím na rusko – ukrajinských hranicích skloňuje slovo „válka.“ Nepředstavujte si nějaké místní šťouchance, jakých je ve světě bezpočet.

22.1.2022 v 11:59 | Karma článku: 36.15 | Přečteno: 1193 | Diskuse

Stanislav Lelek

Kam kráčíš Česká republiko?

Na začátku milénia se začaly objevovat hlášky, že by to chtělo zase nějakou revoluci. Jako by český národ vystřízlivěl ze sametu. “Fraška, podvod!” bylo slyšet stále častěji.

4.9.2021 v 8:13 | Karma článku: 19.76 | Přečteno: 522 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 5 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.24 | Přečteno: 264 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 18.67 | Přečteno: 452 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.14 | Přečteno: 111 | Diskuse
Počet článků 136 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1452

"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...