Diskuse

Pitomý Vánoce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vánoce má každý takové jaké si je udělá. Proč se pohoršovat nad tím, jaké si je udělali lidé okolo? Postarejte se, ať ty vaše jsou ty nejkrásnější.

1 0
možnosti
DT

D50a76n48a 16T79a74n20k27e90r

27. 12. 2013 17:02

Je nás takových víc, kdo neběháme po obchodech, nepucujeme okna na štědrý den a salátu uděláme jenom pět kilo. R^

0 0
možnosti
Foto

L68u23b29o53š 96Z21á49l84o16m

27. 12. 2013 16:07

Každému co jeho jest...

Někdo možná tráví svátky ve shonu a stresu, nakupováním zbytečností, psaním nesmyslných postů na Facebook, jenom proto, aby o tom pak mohl napsat srdceryvný blog...

0 0
možnosti
MS

Vy jste tak trochu masochista. Facebook vám jde na nervy a přitom na něj lezete i na Štědrý den. Mně jde na nervy taky a proto na něj nelezu nikdy. :-)

1 0
možnosti
PB

to je stejný jako jít do nákupného centra a tam nadávat kolik je tam lidí :-), když něco nechci tak to nedělám a když to dělám tak nefňukám

0 0
možnosti
Foto

Ideální je propojit pospollitost i dárky, jsem věřící a Vánoce pro mne rozhodně nejsou jen o klanění se modlám mamonu, ale přesto pozornost vyjádřenou dárky rozhodně neodmítám, fundamentalismus je zbytečný na tu i onu stranu....

0 0
možnosti
EJ

Dávno jsem pochopila, že žaludek máme jen jeden. Zvracet nebo navštěvovat pohotovost jsem zamítla, proto připravuji tradiční pokrmy v odlehčené verzi. Dárky jen maličkosti, protože, co chci nebo potřebuji si koupím během roku. Stačí jedna skříň s nevhodnými dárky. Včera jsem jela kolem nákupní zóny u Teska, vypadalo to tam jako před Štědrým dnem. Opravdu  neumíme chvilku zapomenout na nakupování, utrácení, honbou za něčím...?Rv

2 0
možnosti
PB

mně se moc líbí jak lidi fňukají jak je v obchodech narváno, ale že i oni sami jsou v obchodě jim nějak uniká... Dnes jsem skočil jen pro čerstvé pečivo do malého obchodu a jsem spokojený...

0 0
možnosti
PB

a co Vám brání prožívat vánoce podle svého? Nikdo Vám nenutí utrácení a přežírání. Je to volba každého z nás jak vánoce prožijeme

1 0
možnosti
JF

Zcela souhlasím, že vánoce se staly festivalem rozhazování a vytratila se z nich rodinná pospolitost, že se u stromečku sejde opět celá rodina. Vzpomenou na své blízké i Ty co zde již nejsou. V lednu pak svorně nadáváme na vánoce, kolik že nás to stálo lítání, peněz a že to vlastne ani nestálo za to. Málokdo si stěžuje na Silvestra :-)), ale to nějak patří k těm vánocům. Taky mne stojí vánoce dost peněz, nicméně dělám vše proto, aby tyto tři dny jsme prožili v atmosféře duševního klidu i když s mými dvěma puberťaky je to složitější ;-(;-(. Vánoce budeme mít přesně takové jaké si je uděláme.

0 0
možnosti
MJ

Ale daleko smutnější jsou ty lajky na Štědrý den, ano....Vždyť u toho vlastně také sedím. Naštěstí na Štědrý den ne....;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik