Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ech, "kanálama" se chodí, abyste NEbyl vidět. Benátské kanály jsou však otevřené, dokonce se těší velké oblibě návštěvníků.

Opravdu jste Klausovi přál právě je?

0 0
možnosti
VH

Já jsem s kupónovkou spokojen. Akcie mně vynáší ročně cca šest tisíc. Ročně! Za jednu jedinou tisícovku v první vlně.

  Ovšem co koupit jsem rozhodoval sám. Nenechal jsem to na jiných (Vostrých a Kožených).

   No - a že po internetu běhají především hoaxy, dále pak bludy oklamyných a možná někdy i střípek pravdy vím také. Takže neskáču na každý špek.  (Čímž nepopírám, že si na své jistě přišel každý, kdo byl nahoře.)

2 0
možnosti
Foto

Zajímavý druh poezie, nelze z něj poznat, jak vlastně Klause hodnotíte - dobře nebo špatně ? Každopádně karma R^

0 2
možnosti
MD

Jenze VK nejste a aby si vas alespon nekdo vsiml vezmete ho za ruku a jdete se sem s nim projit.

2 0
možnosti
AS

A39d33a79m 44S82t34a21v39a

19. 10. 2014 7:08

Něco takového může napsat jenom jakýsi kanálník, který nerozumí ničemu jinému než protahování kanálů....

5 0
možnosti
MP

Zas jeden zhrzený. Stačilo napsat nemám rád VK. Na kuponovce jsem několikanásobně vydělal, takže nešlo o žádnou zlodějnu.

6 0
možnosti
LS

L41i32b28o59r 32S44y22n97e11k

19. 10. 2014 7:13

Ale tak sice jste několikanásobně vydělal ve středu 25.8.1995?, ale za dalších 20 let jste to několikanásobně "na druhou" vrátil. To vám nedošlo?

1 6
možnosti
RJ

Kdyby nebylo Klause, vládli by tu od roku 90 jenom komunisti a estebáci. Takto vládnou až od minulých mimořádných voleb. Kdyby vládl EU, byli bychom dál.

8 0
možnosti
Foto

8-o8-o8-o ..... co to melete????

6 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik