Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opravdu nechápu, proč lidé před Vánoci cítí takovou potřebu poučovat OSTATNÍ, jak špatně to žijí a prožívají Vánoce... Co je proboha vám i ostatním po tom? U nás v rodině si mezi dospělými dáváme opravdu jen jeden nevelký dárek - knížky, muziku, lístky do divadla nebo jako větší dárek třeba oblíbený parfém, děti dostanou těch dárků o něco víc - ale většinou jsou to zas knížky nebo něco, co rozvíjí jejich dovednosti - stavebnice, kreativní sady, "laboratoře" - a věřte, že takových rodin není vůbec málo. Ale určitě by mě nenapadlo vyzdvihovat ten náš způsob Vánoc a odsuzovat ty ostatní - je to jejich život a jejich věc, jak si ho prožijí - klidně blbě, ale po svém. Mám pocit, že tyhle články píší buď "sociální inženýři", nebo nesebevědomí lidé, kteří mají potřebu se před ostatními nějak "vytáhnout", že ONI jsou lepší

3 0
možnosti
SL

Píšu o tom, co vidím kolem sebe. Kdybych všude viděl vás, psal bych o něčem jiném;-)

0 0
možnosti
PM

P66e55t20r 11M87u32r17č46e15k

21. 12. 2014 13:52

Karmu dávám i já,nenakupuji ani jinak neblbnu ale musím být naštěstí v práci a tady mám Boží klid.

0 0
možnosti
MJ

Moc hezké ohlédnutí souzním ale karmu Vám dnes dám jen ;-)já, protože ostatní někde nakupují............

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik