Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

červená knihovna mě nezajímá, takže já bych opravdu na tuto „kravinu“ nešla a o knize ani nemluvím ;-)

2 0
možnosti
Foto

Když ono je to tak "in", hltat to a pak se okázale distancovat...;-) Tady nejde o nic než vyložit čtenářům, že jsem na úrovni, kniha pouze posloužila jako záminka...

0 2
možnosti
DH

fakt si nemyslím, že bych byla nějak na úrovni;-D Dokonce jsem přečetla skoro 40 stran, ale bohužel jsem zvyklá, když si zapomenu založit stránku, kde jsem přestala číst, tak ji po letmém prolistování zase najdu. No ale u této knížky to fakt nešlo;-DV

1 0
možnosti
Foto

Píšete, že kniha je děsná. No, nečetl jsem ji, ale pochybuji, že by mne nějak vyděsila. Ale to neva.;-D

0 0
možnosti

Největší problém s tou knihou je, že prezentuje BDSM ve velmi špatném světle. Čtenářky pak mohou mít velmi pořkivené představy a pokoušet se je realizovat aniž by měly ponětí o nějakém safe, sane, consensual principu. (To není z mé hlavy, ale od známého co se v tom pohybuje už několik let)

0 0
možnosti
JR

J65a43r56a 13R41a48n37k

14. 2. 2015 6:45

V anglictine vysly 3 dily, zajimava statistika byla, ze vetsinou byly skoupeny starsimi zenami, udajne ma byt jeste jakz takz prvni dil, pak stale opakovani. Osobne jsem si radeji precetla 3 dily Hunger Games pro teens;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik