Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90a82v29e88l 54J20o83n66á43š 5451445539335

Ve Francii takhle poměrně běžně létají všechny Airbusy. Nově vyrobené... Záhada.

0/0
8.6.2015 15:36

R98o10m53a77n 74K88r54a58t45o66c37h82v17í81l 6306657586654

Já nějak nechápu - co je špatného na vysvětlení od ČSA?

Podle mě není co řešit!

0/0
8.6.2015 7:46

M12i26l36o36s51l16a33v 75K59a35n56t39o56r39e45k 1799117181439

Zálety, či různé technické lety byly již za bolševika, původně jsem si myslel, že airbus byl na vyčkávacím okruhu. Tak vocogou

0/0
3.6.2015 15:11
Foto

V34l98a50d29i72m54í25r 90K16r47o37u62p11a 8837798411372

Pokud měla něco společného armáda s jinak civilním letadlem, mohlo jít o výcvik ať už vojenské policie (air marshal), jejíž příslušníci mohou plnit různé úkoly i v civilních letadlech , nebo o jiný výcvik, při kterém je potřeba reálného letu civilního letadla, spolu se všemi těmi, jak píšete, zvláštními zatáčkami. Mimochodem, jak víte, že v letadle seděli civilisté - pasažéři, a že v něm nebylo jen pár příslušníků ozbrojených složek?

0/0
3.6.2015 11:14
Foto

P95e71t58r 46Š53i97n39d29e11l15á19ř 8969466375794

Já si myslím, že vůbec není nutné se nějak plašit. Čas od času je nutné s novými piloty (i když pro každý přibližovací manévr pro každé letiště kam poletí, je v kokpitu manuál), ten přibližovací vizuální manévr ve dne (v jaké výšce mají mít přesně na jakém místě, s ohledem na sílu a směr větru jaký kurs?), na každém našem větším letišti, kde tyto stroje létají, vyzkoušet v praxi. Do jednoho letadla vleze s instruktorem 20 pilotů a létají pořád dokola. Nad dráhou asi ve výšce 15 metrů provede letoun kvůli úspoře paliva tzv. letmé přistání a znovu stoupá, aby udělal další kolečko a to všechno si mohl vyzkoušet další pilot.

0/0
3.6.2015 10:41
Foto

S21t32a33n65i61s95l63a81v 35L25e27l37e31k 6716557553760

Můžete mít samozřejmě v něčem pravdu, tedy až na to, že vzhledem k území, nad kterým se pohyboval, mohl trénovat letmé přistání leda na přehradní nádrž Rozkoš. Nehledě na to, že s každým dalším okruhem snižoval výšku - zřejmě podle odvahy jednotlivých nováčků. 

Celá záležitost může mít vysvětlení úplně prosté - anebo žádné, neboť aerolinky v dnešním konkurenčním boji rozhodně nestojí o negativní reklamu.

0/0
3.6.2015 11:02
Foto

L97i18b82u38š59e 95P79l10a21c10h70á 2485168920696

To by tam mel squawk 7700.

0/0
3.6.2015 0:37

Z20b57y51n78ě60k 23H79l40á42s89n32ý 3314367695179

No a to si představte, že občas na Pardubické letiště nalétává airbus třeba 10x za sebou, a nikdy se mu nepovede přistát.;-DJestli používáte Flightradar na Ipadu, tak by to mělo ukázat, jestli vyslali General Emergenci signál. Podle Vaší fotky si myslím, že žádný cestující na palubě nebyli, spíš mi to připomíná přeškolení stíhacího pilota na civil.;-D

0/0
2.6.2015 22:58
Foto

M56i55r59o41s98l38a53v 50M60a35c53e64k 5491945910422

díky za informace R^

+1/0
2.6.2015 21:27

J28i31ř57í 27M73a30t76o93u62š27e76k 4494486367731

...a co když to byl pouze tzv.technický let?Nemá cenu dělat hned unáhlené závěry.

0/0
2.6.2015 21:06



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.