Děkujeme za pochopení.
P34a13v67e74l 55J75o25n37á16š
Ve Francii takhle poměrně běžně létají všechny Airbusy. Nově vyrobené... Záhada.
R66o45m61a98n 18K24r85a43t87o27c31h30v31í43l
Já nějak nechápu - co je špatného na vysvětlení od ČSA?
Podle mě není co řešit!
M54i20l44o94s43l46a24v 22K84a44n12t79o71r81e13k
Zálety, či různé technické lety byly již za bolševika, původně jsem si myslel, že airbus byl na vyčkávacím okruhu. Tak vocogou
V84l68a84d74i16m61í54r 25K88r46o83u11p12a
Pokud měla něco společného armáda s jinak civilním letadlem, mohlo jít o výcvik ať už vojenské policie (air marshal), jejíž příslušníci mohou plnit různé úkoly i v civilních letadlech , nebo o jiný výcvik, při kterém je potřeba reálného letu civilního letadla, spolu se všemi těmi, jak píšete, zvláštními zatáčkami. Mimochodem, jak víte, že v letadle seděli civilisté - pasažéři, a že v něm nebylo jen pár příslušníků ozbrojených složek?
P68e69t34r 94Š74i54n82d94e32l49á27ř
Já si myslím, že vůbec není nutné se nějak plašit. Čas od času je nutné s novými piloty (i když pro každý přibližovací manévr pro každé letiště kam poletí, je v kokpitu manuál), ten přibližovací vizuální manévr ve dne (v jaké výšce mají mít přesně na jakém místě, s ohledem na sílu a směr větru jaký kurs?), na každém našem větším letišti, kde tyto stroje létají, vyzkoušet v praxi. Do jednoho letadla vleze s instruktorem 20 pilotů a létají pořád dokola. Nad dráhou asi ve výšce 15 metrů provede letoun kvůli úspoře paliva tzv. letmé přistání a znovu stoupá, aby udělal další kolečko a to všechno si mohl vyzkoušet další pilot.
S93t11a11n98i85s46l58a47v 28L58e38l65e84k
Můžete mít samozřejmě v něčem pravdu, tedy až na to, že vzhledem k území, nad kterým se pohyboval, mohl trénovat letmé přistání leda na přehradní nádrž Rozkoš. Nehledě na to, že s každým dalším okruhem snižoval výšku - zřejmě podle odvahy jednotlivých nováčků.
Celá záležitost může mít vysvětlení úplně prosté - anebo žádné, neboť aerolinky v dnešním konkurenčním boji rozhodně nestojí o negativní reklamu.
L93i18b10u94š54e 58P59l45a22c53h25á
To by tam mel squawk 7700.
Z19b17y15n27ě98k 17H61l29á66s22n22ý
No a to si představte, že občas na Pardubické letiště nalétává airbus třeba 10x za sebou, a nikdy se mu nepovede přistát.Jestli používáte Flightradar na Ipadu, tak by to mělo ukázat, jestli vyslali General Emergenci signál. Podle Vaší fotky si myslím, že žádný cestující na palubě nebyli, spíš mi to připomíná přeškolení stíhacího pilota na civil.
M60i52r26o13s98l35a63v 82M20a40c67e19k
díky za informace
J80i46ř82í 10M77a90t67o26u80š57e84k
...a co když to byl pouze tzv.technický let?Nemá cenu dělat hned unáhlené závěry.
- Počet článků 136
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3920x
Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz