Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Ve Francii takhle poměrně běžně létají všechny Airbusy. Nově vyrobené... Záhada.

0 0
možnosti
RK

Já nějak nechápu - co je špatného na vysvětlení od ČSA?

Podle mě není co řešit!

0 0
možnosti
MK

Zálety, či různé technické lety byly již za bolševika, původně jsem si myslel, že airbus byl na vyčkávacím okruhu. Tak vocogou

0 0
možnosti
Foto

Pokud měla něco společného armáda s jinak civilním letadlem, mohlo jít o výcvik ať už vojenské policie (air marshal), jejíž příslušníci mohou plnit různé úkoly i v civilních letadlech , nebo o jiný výcvik, při kterém je potřeba reálného letu civilního letadla, spolu se všemi těmi, jak píšete, zvláštními zatáčkami. Mimochodem, jak víte, že v letadle seděli civilisté - pasažéři, a že v něm nebylo jen pár příslušníků ozbrojených složek?

0 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že vůbec není nutné se nějak plašit. Čas od času je nutné s novými piloty (i když pro každý přibližovací manévr pro každé letiště kam poletí, je v kokpitu manuál), ten přibližovací vizuální manévr ve dne (v jaké výšce mají mít přesně na jakém místě, s ohledem na sílu a směr větru jaký kurs?), na každém našem větším letišti, kde tyto stroje létají, vyzkoušet v praxi. Do jednoho letadla vleze s instruktorem 20 pilotů a létají pořád dokola. Nad dráhou asi ve výšce 15 metrů provede letoun kvůli úspoře paliva tzv. letmé přistání a znovu stoupá, aby udělal další kolečko a to všechno si mohl vyzkoušet další pilot.

0 0
možnosti
SL

Můžete mít samozřejmě v něčem pravdu, tedy až na to, že vzhledem k území, nad kterým se pohyboval, mohl trénovat letmé přistání leda na přehradní nádrž Rozkoš. Nehledě na to, že s každým dalším okruhem snižoval výšku - zřejmě podle odvahy jednotlivých nováčků. 

Celá záležitost může mít vysvětlení úplně prosté - anebo žádné, neboť aerolinky v dnešním konkurenčním boji rozhodně nestojí o negativní reklamu.

0 0
možnosti
Foto

To by tam mel squawk 7700.

0 0
možnosti
ZH

No a to si představte, že občas na Pardubické letiště nalétává airbus třeba 10x za sebou, a nikdy se mu nepovede přistát.;-DJestli používáte Flightradar na Ipadu, tak by to mělo ukázat, jestli vyslali General Emergenci signál. Podle Vaší fotky si myslím, že žádný cestující na palubě nebyli, spíš mi to připomíná přeškolení stíhacího pilota na civil.;-D

0 0
možnosti
JM

...a co když to byl pouze tzv.technický let?Nemá cenu dělat hned unáhlené závěry.

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik