Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

E56v76a 71S69á68d92e97c10k61á

22. 12. 2020 16:43

Vánoce jsou v nás,

na každém záleží, jak drahý to bude čas....VR^

0 0
možnosti
Foto

Tak, na každém záleží, jaké se udělá Vánoce, ale současně by měl nechat ostatní, aby si také udělali Vánoce po svém. A nenutit druhým svou představu Vánoc.

0 0
možnosti

Přiznám se - chybí mi padesátá léta. Nemyslím politiku, ale jako kluk jsem většinou prožíval vánoční prázdniny na sněhu a ledu. A ne někde v Krkonoších či dokonce na alpských ledovcích. Naopak - hned za barákem na východním okraji Prahy. V tomto je mi vnuků líto. I když místo Merkura mají dokonalé lego či perfektní střílečku na tabletu.

0 0
možnosti
Foto

Ale ano, na rozdíl od předchozích diskutujících souhlasím. Nevím, proč si lidé nechali vsugerovat, že musí mít doma kupy jídla. Trochu se bavím, když vidím lidi v supermarketu u ovoce - jak si ládují sáčky spoustou pomerančů, mandarinek, exotického ovoce... Prý kvůli vitamínům. Jenže to je ovoce, které má smysl ve svojí domovině. Nás tady ochlazuje a zdraví spíše uškodí. Dobře vím, proč na toto ovoce nemám absolutně chuť. Vitamíny v zimě beru ze svého kysaného zelí a ze svých jablek. Když jsem některý rok nějakou tu mandarinku nebo pomeranč na Vánoce koupila, nikdo doma se toho nedotknul, nakonec to shnilo.

0 0
možnosti

H77o29n65z67a 17V12r36á21n47a

22. 12. 2020 7:23

“Nebuďte negativní...” Chm, ale mně přijde že Váš blog o vánocích je negativní celý. A nevím jak ostatní, ale já si vánoční čas užívám “z plna hrdel” a to že musím při tom do krámu? Holt já si nepeču chleba jako to museli v tom Vámi zmiňovaném roce 1621.

0 0
možnosti
Foto

Nerozumím, proč píšete v množném čísle, za koho mluvíte? Každý si přece může udělat Vánoce po svém, tak si udělejte takové Vánoce, jaké si přejete. Jen s tím hledáním obrázků Lady na Staromáku asi nebudete úplně úspěšný.

1 0
možnosti

Nechápu tuhle glorifikaci chudoby.

2 0
možnosti
Foto

Taky tomu nerozumím, každý se zaklíná Ladou, ale žít by v té době nejspíš vůbec nechtěl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik