Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně jsem si početla. Taková pěkná "absurdita" ze života.R^;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Bezva příběh, ráda jsem si vás přečetla!;-)R^

1 0
možnosti
ND

Jejda to jste mě potěšil, že jste ty pantofle vybojoval!

0 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem je hájila. Hmm. Už to nedělám. Zkušenost. V době nařízení mít zavřeno - hezká cedule na dveřích...a uvnitř se prodává...jako by nic...nikdo nikoho z obchodu nevyhání. Napsané - od 12stí zvrženo na dveřích přece je... Dva zkrachovalé české obchůdky nezůstaly prázdné dlouho. Máme na zdejších několika málo tisících metrech čtverečních zas už nad těch 8 krámků se vším( šikovně) možným další dvě nové vietnamské večerky. Majitelé holt mohou investovat... Hezká bilance. Zajímalo by mne, jestli ještě pořad na chytrém systému naší země vyinkasovávají Romové a uprchlíci. Za dobu, než se naše vlàda do spravedlnosti po 7 mesících spánku - vůči malým prodejcům- konečně probudila, tu máme vrstvu jedné společnosti, co díky : bublifuk boty rohlíky mléko utěrky bombarďáky palettcolor, zelí a koště a tácky v jednom - jede pohodadžez celou dobu bez škrcení jako by covid ani nebyl. Nevím...fakt nevím.

0 0
možnosti

Jak můžou být takové pantofle, a jestě k tomu domácí, zábavné!:-))

Tady vidite, jak je to opatření užitečné, protože co byste bez něj napsal?!:-)))

0 0
možnosti
VN

R^ ale , že to bylo napínavý...;-D

0 0
možnosti
PL
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik