Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Nejlepším řešením je, aby chatu zakoupil stát = ministerstvo kultury + středočeský kraj. Pak by byla chata zachována pro všechny Hrabalovy fanoušky V

0 0
možnosti
ES

Katedrála duše...VR^

2 0
možnosti
TH

Obyčejná zděná chajda, kterých máme v republice tolik, že bychom je ani nespočítali. Tržní cena kolem miliónu, možná trochu víc, když je kolem hezký plac. ;-DTo už dávno ne. Doporučuji se podívat na inzeráty na prodej chaty. Hrabalova chata za dvanáct milionů je trošku přestřelená, když jde sehnat apartmán v Krkonoších za deset.

0 0
možnosti
VV

Za beznou Aero 50 taky zaplatite par set tisic korun. Ovsem za tu kterou vlastnil Vlasta burian to bude nejmene o rad vic.

0 0
možnosti
Foto

Hrabala jsem přestal číst v okamžiku, kdy v jedné z novel píše jak "milované kočinky" naházel z bohulibých úmyslů do pytle a umlátil je. Rv

0 0
možnosti
VV

Jisteze ano. U vseho co melo predtim vehlasneho majitele stoupa vyrazne cena.

A Bohumil Hrabal jim rozhodne byl. Parkrat uz se mis stalo ze mi nekdo rekl: Vy se mate, vy muzete cist Hrabala v original.

2 0
možnosti
PK

Tak, jednak Kersko je velmi v oblibě, cena není určována jen tržní cenou běžné chatky, pro někoho to je genius loci a když srovnáte,že se třeba raketa pana Federera prodala z tři miliony,tak mi ta cena zase ujetá nepřipadá.

Ministerstvo kultury jí si nezakoupí a Kersko už vůbec ne, bo jeho rozpočet není asi o moc vyšší ne stanovaná cena....

0 0
možnosti
MB

Chajdu jsem obhlížel a pravím. Cena čehokoliv, v podstatě nic neznamená! Jde o jakýsi, oznamovací údaj. Je třeba, jej k něčemu přikurtovat. Pak to teprve dostává smysl. Např. - Po r. 1989 jsem, byl šokován v Itálii. Cenou tisíce Lir, za zmrzlinu. Uvědomil jsem si svůj pohled - Navyklý, na řád jednotek, korun . Co stojí tisíce, pak je přeece drahé ...

Podobně, kdy otec sbíral obrazy. Jako lačný mládenec, jsem se zajímal! Zklamal mne, pravil - "Cena je jednoduchá. Je taková, jakou je kupec ochoten vydat". Já rozčarován! A to ještě dodal - "Vedle ceny tržní, je tam ještě cena citová"!

Měl pravdu, pro mne, nyní mají cenu nedozírnou! Shromáždil je přece rodič a radoval se pohledem. Bylo mu u nich dobře! Podobně je to s čímkoliv, tedy i lesním stavením slovutného pana Hrabala. Trh skutečně funguje. Pro jednoho ošuntělý , pro dalšího 12 milionová cennost ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Přesto bych řekl, že nejcennější obrazy (věci) jsou ty vnitřní. Neviditelné.

3 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik