Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P98a46v74e51l 90J46o70n78á95š 5841635729315

Ve Francii takhle poměrně běžně létají všechny Airbusy. Nově vyrobené... Záhada.

0/0
8.6.2015 15:36

R18o34m66a68n 54K13r41a21t84o73c26h25v52í51l 6706867636494

Já nějak nechápu - co je špatného na vysvětlení od ČSA?

Podle mě není co řešit!

0/0
8.6.2015 7:46

M50i46l19o73s96l76a71v 22K71a16n11t83o89r12e33k 1419737251869

Zálety, či různé technické lety byly již za bolševika, původně jsem si myslel, že airbus byl na vyčkávacím okruhu. Tak vocogou

0/0
3.6.2015 15:11
Foto

V45l68a63d94i39m23í72r 58K35r47o94u10p90a 8427448231352

Pokud měla něco společného armáda s jinak civilním letadlem, mohlo jít o výcvik ať už vojenské policie (air marshal), jejíž příslušníci mohou plnit různé úkoly i v civilních letadlech , nebo o jiný výcvik, při kterém je potřeba reálného letu civilního letadla, spolu se všemi těmi, jak píšete, zvláštními zatáčkami. Mimochodem, jak víte, že v letadle seděli civilisté - pasažéři, a že v něm nebylo jen pár příslušníků ozbrojených složek?

0/0
3.6.2015 11:14
Foto

P21e44t36r 88Š95i42n40d35e20l10á82ř 8239916215774

Já si myslím, že vůbec není nutné se nějak plašit. Čas od času je nutné s novými piloty (i když pro každý přibližovací manévr pro každé letiště kam poletí, je v kokpitu manuál), ten přibližovací vizuální manévr ve dne (v jaké výšce mají mít přesně na jakém místě, s ohledem na sílu a směr větru jaký kurs?), na každém našem větším letišti, kde tyto stroje létají, vyzkoušet v praxi. Do jednoho letadla vleze s instruktorem 20 pilotů a létají pořád dokola. Nad dráhou asi ve výšce 15 metrů provede letoun kvůli úspoře paliva tzv. letmé přistání a znovu stoupá, aby udělal další kolečko a to všechno si mohl vyzkoušet další pilot.

0/0
3.6.2015 10:41
Foto

S54t10a27n79i85s50l79a60v 34L28e45l74e76k 6166197513540

Můžete mít samozřejmě v něčem pravdu, tedy až na to, že vzhledem k území, nad kterým se pohyboval, mohl trénovat letmé přistání leda na přehradní nádrž Rozkoš. Nehledě na to, že s každým dalším okruhem snižoval výšku - zřejmě podle odvahy jednotlivých nováčků. 

Celá záležitost může mít vysvětlení úplně prosté - anebo žádné, neboť aerolinky v dnešním konkurenčním boji rozhodně nestojí o negativní reklamu.

0/0
3.6.2015 11:02
Foto

L87i96b29u38š87e 96P48l36a32c69h29á 2225888440436

To by tam mel squawk 7700.

0/0
3.6.2015 0:37

Z35b27y54n90ě24k 64H36l83á41s83n11ý 3704607675639

No a to si představte, že občas na Pardubické letiště nalétává airbus třeba 10x za sebou, a nikdy se mu nepovede přistát.;-DJestli používáte Flightradar na Ipadu, tak by to mělo ukázat, jestli vyslali General Emergenci signál. Podle Vaší fotky si myslím, že žádný cestující na palubě nebyli, spíš mi to připomíná přeškolení stíhacího pilota na civil.;-D

0/0
2.6.2015 22:58
Foto

M29i10r58o37s34l94a90v 48M66a12c77e53k 5631805590472

díky za informace R^

+1/0
2.6.2015 21:27

J44i82ř12í 48M59a60t28o36u89š60e22k 4874546857361

...a co když to byl pouze tzv.technický let?Nemá cenu dělat hned unáhlené závěry.

0/0
2.6.2015 21:06



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.