Děkujeme za pochopení.
P59a63v38e78l 54J43o39n83á44š
Ve Francii takhle poměrně běžně létají všechny Airbusy. Nově vyrobené... Záhada.
R67o46m65a96n 52K76r57a55t92o46c71h85v83í52l
Já nějak nechápu - co je špatného na vysvětlení od ČSA?
Podle mě není co řešit!
M58i94l83o66s80l50a31v 21K45a56n74t58o93r88e68k
Zálety, či různé technické lety byly již za bolševika, původně jsem si myslel, že airbus byl na vyčkávacím okruhu. Tak vocogou
V57l69a53d77i98m59í94r 37K62r16o90u74p74a
Pokud měla něco společného armáda s jinak civilním letadlem, mohlo jít o výcvik ať už vojenské policie (air marshal), jejíž příslušníci mohou plnit různé úkoly i v civilních letadlech , nebo o jiný výcvik, při kterém je potřeba reálného letu civilního letadla, spolu se všemi těmi, jak píšete, zvláštními zatáčkami. Mimochodem, jak víte, že v letadle seděli civilisté - pasažéři, a že v něm nebylo jen pár příslušníků ozbrojených složek?
P21e58t30r 58Š59i72n13d93e45l34á29ř
Já si myslím, že vůbec není nutné se nějak plašit. Čas od času je nutné s novými piloty (i když pro každý přibližovací manévr pro každé letiště kam poletí, je v kokpitu manuál), ten přibližovací vizuální manévr ve dne (v jaké výšce mají mít přesně na jakém místě, s ohledem na sílu a směr větru jaký kurs?), na každém našem větším letišti, kde tyto stroje létají, vyzkoušet v praxi. Do jednoho letadla vleze s instruktorem 20 pilotů a létají pořád dokola. Nad dráhou asi ve výšce 15 metrů provede letoun kvůli úspoře paliva tzv. letmé přistání a znovu stoupá, aby udělal další kolečko a to všechno si mohl vyzkoušet další pilot.
S77t28a63n65i34s66l67a25v 62L93e20l14e27k
Můžete mít samozřejmě v něčem pravdu, tedy až na to, že vzhledem k území, nad kterým se pohyboval, mohl trénovat letmé přistání leda na přehradní nádrž Rozkoš. Nehledě na to, že s každým dalším okruhem snižoval výšku - zřejmě podle odvahy jednotlivých nováčků.
Celá záležitost může mít vysvětlení úplně prosté - anebo žádné, neboť aerolinky v dnešním konkurenčním boji rozhodně nestojí o negativní reklamu.
L84i16b85u22š67e 15P54l80a98c46h44á
To by tam mel squawk 7700.
Z68b19y29n40ě66k 36H21l44á33s37n30ý
No a to si představte, že občas na Pardubické letiště nalétává airbus třeba 10x za sebou, a nikdy se mu nepovede přistát.Jestli používáte Flightradar na Ipadu, tak by to mělo ukázat, jestli vyslali General Emergenci signál. Podle Vaší fotky si myslím, že žádný cestující na palubě nebyli, spíš mi to připomíná přeškolení stíhacího pilota na civil.
M41i40r70o38s48l32a59v 22M27a48c25e41k
díky za informace
J74i65ř27í 80M77a29t74o68u77š80e28k
...a co když to byl pouze tzv.technický let?Nemá cenu dělat hned unáhlené závěry.
- Počet článků 136
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3920x
Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz