Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠS

Zas*aní Sluníčkáři..to je mor! ;-O;-€8-o

0 0
možnosti
JF

J89a43n 83F47o70u34k45a57l

22. 7. 2015 9:54

Záběry jsou opravdu z olomouckého hlavního nádraží, dobře to tam znám.

0 0
možnosti
Foto

J38a29n26a 26M40a80j10o94v54á

25. 8. 2015 20:51

Dneska jsem tam byla. Minulý týden jsem tam byla. Nic se tam neděje.

0 0
možnosti
LK

Pošleme ty opice do prd*le, než se tu začnou množit... :-(

0 0
možnosti
LK

to určitě nejsou záběry z Olomouce, ale někde z Holandska...

0 0
možnosti
JH

J17a94n 27H54l74a15d38k58ý

20. 6. 2015 20:51

Olomouc je univerzitní město a tak je pravděpodobné, že tam člověk na cizince narazí, zejména na studenty. Nechápu, proč se tady kolem toho dělá taková věda. Co takhle, když vidím takovou skupinku, tak se jít zeptat odkud jsou a jak se jim tu líbí. Já to dělám docela často, když potkám cizince. Ještě se mi nestalo, že by mi neodpověděli. Naopak jsou vždy velmi rádi. Už se mi několikrát stalo, že jsme dokonce zašli pokračovat v rozhovoru do hospody či kavárny. Lidi nebojte, ač si to někteří stále myslí, tak oni opravdu nejdí lidi.

1 1
možnosti
ŠS

Ty máš hodně hladký mozek 8-o

0 0
možnosti
JN

úplně mě fascinuje, jak je tady v diskuzi většina proti imigrantům...

bohužel drtivá většina s nimi nemá ŽÁDNOU zkušenost...

holt neznámého se člověk bojí... parní stroje také rozbíjeli, že...

1 5
možnosti
RK

To není strach z neznámého, chování imigrantů je dobře známé ze států jako např.Francie či Itálie. Takže to známe.

5 0
možnosti
Foto

Není mi jasné proč vám redakce vyhrožuje. Zato je mi zcela jasné kdo z oné redakce vám vyhrožuje. ;-DR^

1 0
možnosti
PB

P67e95t68r 38B80l66e32c44h68a

19. 6. 2015 22:50

Dobrý den,

nedělám si patent na rozum. Problém s imigrací nás teprve ještě položí na lopatky. Ale proč moje dcera, která se dnes vrátila z Olomoucka a prochodila jak město křížem krážem, tak odjížděla z Olomouce hl.n. neviděla jediného běžence ? Jenom se ptám, zda-li tento článek není hoaxovitý ?

[>-]

2 0
možnosti
Foto

Podle dnešních zpráv byl zaznamenán až desetinásobný nárůst migrantů na jižní moravě.

0 0
možnosti
JD

Wtf? To je dneska nějaký apríl? Nebo jsem včera chlastal tak, že mi šáhlo? Nebudu hodnotit slohovou úrověň příspěvku, ale vyfotit deset indů s krosnama jak čekají na vlak a napsat že "už je to tady! Uprchlíci v Česku!" mi příde HODNĚ ulítlé. Anebo, jak říkám, pokud jsem nepochopil nějakou satiru, tak se omlouvám.

7 0
možnosti
LN

..jistě...žádný uprchlíci nejsou...všechno si vymysleli válečný štváči z wolstrýtu....

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS