Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

Tak me to donutilo zatelefonovat pribuznym a znamym do Olomouce, nikdo nic nevi a jestli pry mi harasi. Ziju v miste, kde mame s imigranty letite zkusenosti, v posledni dobe prislo hodne ze Sudanu atd. - podle hysterickych clanku na roznych cs. servrech by meli pusobit zkazu a nestesti - asi jsme nejaka zvlastni oaza ale nic takoveho se nedeje. Normalne pracuji (nahradili mistni marokance, kterym uz podradnejsi prace nevoni) a jeste jsem neslysela o nejakem problemu. O co komu jde?

12 5
možnosti
JF

J82i78r28i 51F56i33a31l60a

14. 6. 2015 14:07

O dobrou ctenost novinovych clanku a bohatou prokrastinaci na internetu, o co jineho ;)

Clovek ma alespon moznost zjistit, jak je jeho narod plnej rasistu a xenofobu, aspon k tomu to je dobry :D

3 6
možnosti
MM

Chapu imigranta jako cloveka ktery je ohrozen na zivote vetsinou z rad zen a deti. Tito muzi do teto skupiny dle meho nazoru nepatri. tito muzi jsou valecnici kteri cekaji jen na sygnal a zacne mela. Kdo vyhraje? nevim , ale vnimam to jako klicici globalni problem ktery muze dojit tak daleko jako je valka. Kde je nase armada kdyz ji lid potrebuje? maji nas prece chranit. Nebo proc mame resit problem ktery vznikl uplne nekde jinde. zrusme shengen nebo aspon upravme, kontrola musi byt. Nebo mam cekat az na tu dobu kdy odejdu do prace a oni mi zaberou byt, dum? Cekat nechci a timto zadam od nasich vladnich cinnych (necinnych) cinitelu reseni a to ihned. Jinak si to veme do reseni lid. [>-]

P.S. Vlastni zkusenost ze zivota

7 1
možnosti
DL

Prosím Vás, přestaňte tu spamovat 10 let staré hlouposti. Nešlo o demonstraci "náboženství míru", ale o něco úplně jiného. Nechápu, jak mohou být lidé tak hloupí a chytat se každé neověřené hlouposti -> https://en.wikipedia.org/wiki/2006_Islamist_demonstration_outside_the_Embassy_of_Denmark_in_London

3 5
možnosti
Foto

Když jsem viděla "DOPLNĚNO" přimělo mě to podívat, zda je zde konečně nějaká fotka těch desítek, stovek nebo kolik uprchlíků na nádraží v Olmiku.

NIC!!

PS: ale jako marketing na svůj článek to autor zvládnul skvěle ;-)

6 10
možnosti
JL

J23á56n 91L94o55s87k46o12t

14. 6. 2015 13:03

Čo tak pozrieť tieto fotečky? To bude stačiť ********************

https://drive.google.com/file/d/0B7K8oseEYV7VelJWeTFhUENvREE/view?pli=1

1 2
možnosti
Foto

Stejně, jako tvrdí Putin, že na východě Ukrajiny žádná ruská vojska nejsou, budou naši straničtí představitelé ČR tvrdit, že zde žádní imigranti (přestože se jich budou po ulicích poflakovat stovky a tisíce!), nejsou, protože Česká republika oficiálně i přes žádosti Bruselu, zatím žádné nepřijala.

6 4
možnosti
Foto

To mě připomnělo vtip: Somálský  emigrant přijede do Olomouce .Zastaví prvního člověka, kterého potká a řekne mu: Díky pane Čechu, že mě necháváte v téhle zemi, zajišťujete mi ubytování, stravování, lékařskou péčí a vzdělání zdarma !

Ne, mýlíte se , já jsem Rom.

Jde dál, opět potká kolemjdoucího, potřese mu rukou a řekne- díky za báječné Čechy!

Nejsem Čech, jsem Arab!

Potká ženu, zeptá se- jste Češka? Ne, jsem z Ukrajiny.

Somálec se zmateně ptá.

A kde jsou proboha všichni Češi?

Ukrajinka se podívá na hodinky , pokrčí rameny a odpoví :

V práci :-)

73 3
možnosti
Foto

Žiju 11 let ve městě, kterému se přezdívá New York Evropy. Tisíce a tisíce Arabů a černochů a spousty jiných národností..... a nikdy žádný problém s nimi, i když s nimi denně jezdím metrem a někteří třeba dělají ostrahu našich objektů.

Pravda, byl jsem tady několikrát fyzicky napaden, ale překvapivě to byly vždy bílí, ti, co nemají rádi cizince.

Proto ze své zkušenosti považuju xenofoby za větší nebezpečí než migranty. 

Mimochodem, na UP studuje hafo cizinců a to jsou taky migranti, ne?

6 15
možnosti
Foto

Jakožto žena jsem v Paříži už před lety zabloudila do míst, kde byli jen cizinci - podle vzhledu převaha arabská, ženy zahalené. Dali jasně najevo, že tam není pro turisty bezpečno.

12 0
možnosti
MD

"Ne, opravdu jsem nechtěl nikoho vyděsit. Dostal jsem informaci od člověka, který z toho byl nešťastný, předal jsem ji dál. Nejsem novinář, abych se v noci vydal na místo ověřovat skutečnost."

V tom případě mi uniká smysl Vašeho článku. Nic nevím, ale píšu o tom.

7 8
možnosti
Foto

Hmmm... dobrý..." Jsem to slyšel, tak Jsem to napsal..." :-P Jestli autor slyší nějaké hlasy, tak nás potěš... ;-)Rv

7 2
možnosti
Foto

Opravdu by mě zajímalo zda v tom Olomouci jsou uprchlíci a odkud je tam ta fotka  jinak článek je napsán hezky,,,

2 2
možnosti
BC

Po zvětšení to vypadá jako z nějakého přístavu(asi it)

2 1
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3920x
"O některých druhých z nás"

Mé další weby:
http://pozitivnifoto.cz
http://amaradio.cz
 

Seznam rubrik